Gaziantep Güzeller güzeli Escort Melisa

  • Yer: Gaziantep
  • Şehir: Gaziantep
  • Ülke: Türkiye
  • Ülke: Türkiye
  • Listed: 9 Nisan 2019 18:38
  • Expires: This ad has expired
melisa

Description

Gaziantep Escort Melisa
Gaziantep ten herkese selamlarımı gönderiyorum arkadaşlar ben Melis daha 5 aydır Gaziantep escort Melisa olarak hizmet veriyorum daha yeniyim buralarda. Güzelliğimi anlatmak pek istemem sevmiyorum da zaten sadece güzel olduğumu bilmeniz yeterlidir. Beni gördüğünüzde beklentilerinizi karşılayacağımı düşünüyorum. Buraya geldiğimden beri birkaç görüşmem oldu onlar da sizin gibi kendini anlat falan diyorlardı, ama ben onlara anlatmadım sizlere sürpriz olsun dedim güvenip geldiler tek söyledikleri şey gerçekten sen anlatmayınca ben çirkinsiniz affedersiniz zannettim doğruyu söylemek gerekirse dedi ben de teşekkür ettim yani ben çirkinde olsam telefonda kendimi güzel diye tanıtırım yeter ki yalan söylemek isteyim. Ben sadece sizin sorunuza cevap verir geçerim örneğin. Güzel misiniz evet güzelim bitti bu kadar yok boyun kaç yok kilon ne fiziğin nasıl gözlerinin rengi ne falan gerek yok güzelim dedim işte.

Fazla laf yapmak istemiyorum beni bilen bilir veya beni tanıdıktan sonra nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu güzel olup olmadığımı vs her şeyi öğrenir. Zaten hoşunuza gideceğimi düşünüyorum düşündüğüm gibi de olması dileklerimle. Her türlü pozisyona rahat bir şekilde sizinle girebileceğimden emin olabilirsiniz ben seks delisi bir bayanım doyumsuzum da aslında beni doyurabileceğini düşünen beyefendileri buraya bekliyorum. Gaziantep Escort Melisa olarak sizleri en içten samimiyetimle her istediğiniz fanteziyi ince ince ayrıntılı bir biçimde sizlerle yaşayacağıma emin olabilirsiniz artık siz yeter diyeceksiniz çünkü çok doyumsuz bir kadınım çok azgınım hepinizi zaman kaybetmeden bekliyorum herkese iyi günler ben güzel Melis.

No Tags

321 total views, 1 today

  

Listing ID: 3205cacbc5fd41d5

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply

beylikduzu escort
gaziantep escort